Pereche de suflet

Stau și mă gândesc la toate lucrurile care mi s-au întâmplat până în momentul prezent. Unele momente au fost fericite, altele dureroase, uneori am plâns, alteori am râs. Poate nu îmi pot explica această alternanță și această evoluție a întâmplărilor, dar știu că am câștigat ceva valoros: pe EL.

Lucrurile nu se întâmplă tot timpul asa cum vrem noi, și atunci ne năpustim în durere. De multe ori este prea târziu.. Oare? Oare este prea târziu să realizezi cât de mult înseamnă o persoană pentru tine? Oare este prea târziu pentru o iubire adevarată?

Dacă nu aș fi trecut prin toate fazele și dacă nu ar fi trecut atâta timp poate nu aș fi conștientizat ceea ce simt. Trebuie să trecem și prin apă și prin foc pentru a realiza că avem nevoie de aer pentru a trai. Tu ești aerul meu, un aer pe care îl respir de câtiva ani, dar pe care abia dupa ce nu l-am mai avut mi-am dat seama că este vital pentru sufletul meu.

În toți acești ani mi-ai fost alături mereu, mi-ai oferit mai mult decât mi-aș fi imaginat vreodată, dar eu eram prea ocupată să caut răspunsuri la întrebările mele. Răspunsurile erau mereu acolo, doar că eu abia acum le vad.

Îti mulțumesc pentru fiecare secundă în care mi-ai arătat cât de specială sunt pentru tine, îți mulțumesc pentru toate momentele în care ai crezut în mine. Îți mulțumesc că ești tu, cel care m-a făcut să simt adevarata iubire!

Pentru sufletul meu pereche