O vacanta bine-meritata

M-am hotarat sa vizitez Bucurestiul si am zis ca o saptamana de vacanta este taman buna pentru a ma pune pe picioare dupa munca asiduua pe care am prestat-o chiar si de sarbatori.

Pentru ca nu am avut vacanta de sarbatori, am decis ca este un bun moment sa ma organizez putin si sa plec intr-o vacant in Capitala.

Zis si facut. Am stabilit data plecarii si am inceput sa caut cazare in Bucuresti. De data aceasta am hotarat sa incerc sa gasesc ceva in regim hotelier Bucuresti pentru a schimba putin monotonia unui hotel.

M-am descurcat repede, asa ca doar in cateva zile am reusit sa pregatesc totul pentru plecare.

Am plecat spre Bucuresti si am fost foarte placut surprinsa sa gasesc un apartament foarte cochet pe care nu am platit foarte mult. Evident si iubitul a fost destul de incantat de alegerea pe care am facut-o. Ce mi-a placut cel mai mult a fost faptul ca am stat in centru, cred ca in general apartamentele in regim hotelier Bucuresti sunt amplasate in centru tocmai pentru ca turistul sa fie in mijlocul actiunii, acolo unde toate se petrec. Centrul vechi mi s-a parut cam aglomerat dar picant, pe alocuri.

Una peste alta, orasul este frumos dar foarte murdar si aglomerat. Totusi, mi-as dori sa ma reintorc pentru ca mi-a placut experienta.